Sò pronti per l'intruduzioni di "Ordine di pruibizione di plastica"?

Sò pronti per l'intruduzioni di "Ordine di pruibizione di plastica"?

Cù l'implementazione formale di "l'ordine di prohibizione di plastica", i "grandi cunsumatori" di l'usu di plastica, cum'è supermercati è takeaways, in tuttu u paese hà cuminciatu à introduci misure di riduzzione di plastica è misure transitorii. I sperti anu dettu chì u cuntrollu di a contaminazione plastica implica tutti l'aspetti, è u riciclamentu è a dispusizione di sacchetti di plastica degradabili deve avè sistemi di supportu currispondenti, chì necessitanu un certu tempu d'adattazione. Duvemu fucalizza nantu à e categurie chjave è i posti chjave prima, è furmà una certa sperienza prima di popularizà gradualmente, in modu di prumove u cuntrollu di a contaminazione plastica in modu ordinatu.
À l'iniziu di u 2020, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma è u Ministeru di l'Ecologia è l'Ambiente hà publicatu l'Opinioni nantu à u rinfurzà più u trattamentu di a contaminazione plastica, chì hè stata divisa in trè periodi: 2020, 2022 è 2025, è definitu l'ugettivi di u compitu di rinfurzà u trattamentu di a contaminazione plastica per fasi. Da u 2020, pigliate a guida in a pruibizione è a restrizzione di a produzzione, a vendita è l'usu di certi prudutti di plastica in certi spazii è campi. A nova lege rivista di rifiuti solidi, chì hè entrata in vigore u 1 di settembre di u 2020, hà ancu rinfurzatu i requisiti pertinenti di u cuntrollu di a contaminazione plastica, è hà fattu chjaru e responsabilità legali di atti illegali pertinenti.
Dapoi u 1 di ghjennaghju di questu annu, l'"ordine di prohibizione di plastica" hè entrata in vigore. Sò tutti i partiti pronti ?
Shangchao hà cambiatu à sacchetti di plastica degradabili
U ghjurnalista hà truvatu chì 31 pruvince anu publicatu piani di implementazione o piani d'azzione in relazione à u cuntrollu di a contaminazione plastica. Pigliendu Pechino cum'è un esempiu, u Pianu d'Azzione per u Controlu di l'Inquinamentu Plasticu di Pechino (2020-2025) si concentra in sei industrie chjave, vale à dì ristorazione, piattaforma per asportu, vendita all'ingrosso è retail, spedizione espressa di e-commerce, mostra di alloghju è produzzione agricula, è rinforza a plastica. sforzi di riduzzione. Frà elli, per l'industria di a ristorazione, hè necessariu chì à a fine di u 2020, l'industria di a ristorazione di a cità sana pruibisce l'usu di cannucce di plastica dispunibuli non degradabili, sacchetti di plastica non degradabili per i servizii per asportu (cumpresu u pacchettu di pranzu). in i zoni custruiti, è e stoviglie di plastica dispunibuli micca degradabili per i servizii di pranzu in i lochi edificati è i lochi scenici.
"Dapoi u 1 di ghjennaghju di u 2021, i sacchetti di shopping venduti in u nostru supermercatu sò tutti sacchetti di shopping degradabili, un saccu grande in 1,2 yuan è un saccu chjucu in 6 cantoni. Se ne necessariu, comprali à a cassa. " U 5 di ghjennaghju, u ghjurnalista hè ghjuntu à Meilianmei Supermarket, Ande Road, Xicheng District, Beijing. L'emissione di u supermercatu stava sparghjendu l'infurmazioni puntuali pertinenti. I sacchetti di plastica degradabili sò posti in u supermercatu di u supermercatu è in l'area di scansione di codice self-service, è i prezzi sò marcati. A maiò parte di i più di 30 clienti chì anu stabilitu i cunti anu utilizatu i so propri sacchetti di shopping non-tessuti, è certi clienti anu spintu a merchenzie à l'uscita di u supermercatu è l'hanu caricata in rimorchi di shopping.
"In l'ultimi anni, parechji clienti anu acquistatu l'abitudine di utilizà sacchetti di shopping riciclabili". U rispunsevule pertinenti di u Gruppu Wumart hà dettu à u ghjurnalista chì attualmente, tutti i magazzini è a consegna di u Gruppu Wumart in Pechino è Tianjin sò stati rimpiazzati cù sacchetti di plastica degradabili. A ghjudicà da l'implementazione in i ghjorni recenti, u voluminu di vendita di sacchetti di plastica pagati hè diminuitu cumparatu cù u passatu, ma ùn hè micca evidenti.
U ghjurnalista hà vistu in u supermercatu Wal-Mart vicinu à Xuanwumen, Pechino, chì u cassiere è u cassiere self-service sò ancu equipati di sacchetti di shopping degradabili. Ci sò ancu slogans attrattivi davanti à u cassiere, chì chjamanu i clienti à piglià sacchetti verdi è agisce cum'è attivisti di "riduzzione plastica".
Vale a pena nutà chì a restrizione plastica hè ancu promossa in u campu di l'asportu di l'alimentariu è di e bevande. A persona rispunsevuli di Meituan Takeaway hà dettu chì Meituan darà u ghjocu cumpletu à i vantaghji di cunnetta i cummircianti è l'utilizatori, integrà e risorse di l'industria, è cooperà cù l'industrii upstream è downstream per prumove inseme u sviluppu di prutezzione ambientale di l'industria. In quantu à a riduzione di l'imballaggio, in più di l'opzione "senza tavola necessaria" nantu à a linea, Meituan Takeaway hà sguassatu i sacchetti di imballaggi di plastica è e paglia ordinarie da u mercatu di servizii di cummerciale, hà stabilitu una zona di prutezzione ambientale, è hà introduttu fornitori diversificati di imballaggi di prutezzione ambientale. per espansione continuamente l'offerta di prudutti di imballaggio di prutezzione di l'ambiente.
L'ordine di paglie degradabili anu aumentatu significativamente
À a fine di u 2020, i pagliaghji di plastica dispunibuli micca degradabili seranu pruibiti in l'industria di ristorazione in tuttu u paese. Puderete beie felice in u futuru ?
Wang Jianhui, capu di u dipartimentu di relazioni pubbliche di Pechino McDonald's, hà dettu à i ghjurnalisti chì, dapoi u 30 di ghjugnu 2020, i cunsumatori in quasi 1000 ristoranti McDonald's in Pechino, Shanghai, Guangzhou è Shenzhen anu pussutu beie direttamente bevande fresche senza solidi attraversu novi coperchi di tazza. . Attualmente, u Pechino McDonald's Restaurant hà implementatu i requisiti pulitichi pertinenti, cum'è piantà tutte e cannucce di plastica, rimpiazzà i sacchetti di imballaggio di bevande cù sacchetti di plastica degradabili, è l'usu di posate di legnu per a tavola dispunibile.
In più di a suluzione di tazza di tazza diretta, ci sò dui tipi principali di paglia degradabili largamente prumuvuti in u mercatu in u mumentu: unu hè paglia di carta; Ci hè ancu una paglia di l'acidu polilatticu (PLA), chì hè generalmente emulsionatu da materiali basati in amidu è hà una bona biodegradabilità. Inoltre, paglia d'acciaio inossidabile, paglia di bambù, etc. sò ancu prudutti alternativi opzionali.
Quandu visitava u caffè Luckin, Starbucks, Little Milk Tea è altre magazzini di bevande di marca, u ghjurnalista hà truvatu chì e cannucce di plastica dispunibuli ùn sò più furnite, ma sò state rimpiazzate cù paglia di carta o cannucce di plastica degradabili.
A sera di u 4 di ghjennaghju, quandu u ghjurnalista hà intervistatu à Li Erqiao, direttore generale di Zhejiang Yiwu Shuangtong Daily Necessities Co., Ltd., era occupatu à coordinà a capacità di produzzione di prudutti di paglia. Cum'è una impresa di punta in l'industria di a paglia, a Cumpagnia Shuangtong pò furnisce paglia di l'acidu polilatticu, paglia di carta, paglia d'acciaio inossidabile è altri prudutti à i clienti in casa è in l'esteru.
"Ricertamenti, u numeru di ordini ricevuti da a fabbrica hè splutatu, è l'ordine sò stati posti in April." Li Erqiao hà dettu chì prima di l'entrata in vigore di a "pruibizione di plastica", ancu s'ellu Shuangtong hà datu cunsiglii à i clienti, parechji clienti eranu in un statu d'attesa è di vede, è ùn anu mancatu di calze in anticipu, chì hà purtatu à u "crash" di ordini avà. "Attualmente, a maiò parte di a capacità di produzzione di a cumpagnia hè stata messa in a produzzione di paglia degradabili, è alcuni impiegati impegnati in a produzzione di paglia di plastica ordinaria sò stati adattati à a linea di produzzione di prudutti degradabili, espansione cusì l'iniziu di l'equipaggiu".
"Attualmente, pudemu furnisce circa 30 tunnellate di prudutti degradabili ogni ghjornu, è continueremu à espansione a capacità di produzzione in u futuru". Li Erqiao hà dettu chì, cum'è u Festival di Primavera s'avvicina, parechji clienti anu bisognu di scorta in anticipu, è hè previstu chì l'ordine cuntinueghja à aumentà in u futuru.
Prumove u cunsumu di riduzzione di plastica in modu ordinatu
In l'entrevista, u ghjurnalista hà amparatu chì u costu è l'esperienza di i prudutti alternativi sò diventati fattori impurtanti per l'imprese à sceglie. Pigliendu e paglia cum'è un esempiu, u prezzu di paglia di plastica ordinariu hè di circa 8.000 yuan per tonna, i paglia di l'acidu polilatticu sò quasi 40.000 yuan per tonna, è e paglia di carta sò circa 22.000 yuan per tonna, chì hè equivalente à duie o trè volte di u plasticu. cannucce.
In l'usu di l'usu, a paglia di carta ùn hè micca faciule per penetrà in a film di sigillatura, è ùn hè micca imbullata; Certi anu ancu l'odore di polpa o cola, chì affetta seriamente u gustu di a bevanda stessu. A paglia di l'acidu polilatticu hè faciule da descompone, cusì u so ciclu di vita di u produttu hè relativamente cortu.
Li Erqiao hà dettu chì, da a perspettiva di a dumanda di i clienti, i paglia di l'acidu polilatticu sò più scelti in u mercatu di ristorazione, è l'esperienza di usu hè megliu. Ci hè più paglia di carta in u mercatu di u canali perchè a vita di conservazione hè più longa.
"In questa fase, u costu di i plastichi degradabili serà più altu


Tempu di post: 30-ghjugnu-2021

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu