Cumu riduce a contaminazione bianca

Cumu riduce a contaminazione bianca

I sacchetti di plastica ùn solu portanu comodità à a vita di e persone, ma ancu dannu à longu andà à l'ambiente. Perchè i plastichi ùn sò micca faciuli à esse decomposti, se i rifiuti plastichi ùn sò micca riciclati, diventeranu contaminanti in l'ambiente è persistenu è s'accumulanu continuamente, chì pruvucarà un gran dannu à l'ambiente. A compra di plastica hè diventata a fonte principale di "contaminazione bianca". L'Uffiziu Generale di u Cunsigliu di Statu hà publicatu un avvisu chì, dapoi u 1 di ghjugnu di u 2008, u sistema di usu pagatu di sacchetti di plastica serà implementatu in tutti i supermercati, centri commerciali, bazars è altri lochi di vendita, è nimu serà permessu di furnisce. gratuitamente.
Prima, u scopu di u "ordine di limitu di plastica"
U valore di riciclamentu di i sacchetti di plastica hè bassu. In più di a "contaminazione visuale" causata da a sparghjera in strade urbane, zoni turistici, corpi d'acqua, strade è ferrovie, ci sò ancu periculi potenziali. A plastica hà una struttura stabile, ùn hè micca facilmente degradata da i microorganismi naturali, è ùn si separa micca in l'ambienti naturali per un bellu pezzu. Dapoi u 1 di ghjugnu di u 2008, u paese hà implementatu u "ordine di limitu di plastica", chì hè di cambià i cuncetti è l'abitudini di cunsumu di e persone in modu sottile, è infine ghjunghje u scopu di riduce l'usu di diversi sacchetti di plastica cum'è sacchetti di plastica rotulati à frenà u so dannu à l'ambiente.
Siconda, u significatu di "ordine limite di plastica"
I sacchetti di plastica sò veramente dannosi per l'ambiente. I sacchetti di plastica scartati ùn sò micca solu unsightly, ma ancu portanu à a morte di l'animali salvatichi è di l'animali domestici, è bluccà i tubi di fognatura urbana. E misure cum'è a pruibizione di sacchetti di plastica ultra-sottili, incuragisce l'usu di sacchetti di plastica invece di i prudutti è incuraghjenu u riciclamentu rinforzaranu a cuscenza di u publicu à a prutezzione di l'ambiente. U prufittu da a vendita di sacchetti di plastica pò esse usatu per sustene i prughjetti di riciclamentu municipali, è ponu ancu esse aduprati per riduce i costi di u travagliu in l'industrii di prutezzione di l'ambiente, cumprese l'industrii di riciclamentu di rifiuti è l'industrii chì utilizanu fibre naturali per fabricà sustituti di sacchetti di plastica.
Terzu, i benefici di i sacchetti verdi
Ci hè parechje vantaghji per aduprà sacchetti verdi. Utilizà sacchetti verdi, vale à dì, riducendu l'usu di sacchetti di plastica, pò riduce assai a contaminazione bianca; Inoltre, a vita di serviziu di i sacchetti di prutezzione di l'ambiente hè più longu di quellu di i sacchetti di plastica, è u più impurtante hè chì i sacchetti di prutezzione ambientale ponu esse riciclati. In cunfrontu cù i sacchetti di plastica, chì anu una vita di serviziu curta è ùn sò micca faciuli à esse degradati, i sacchetti di prutezzione ambientale anu assai vantaghji.
Dunque, a nostra cumpagnia hà rispostu attivamente à a chjama di u statu, hà mandatu tecnichi à l'imprese famose naziunali per amparà a tecnulugia di plastica avanzata, è hà introduttu novi materie prime, per riduce cumplettamente a contaminazione ambientale causata da sacchetti di plastica in a nostra fabbrica, è prupostu à introduci sacchetti di prutezzione di l'ambiente per allargà a vita di serviziu di sacchetti di plastica è permette à i sacchetti di plastica di esse scomposti da i microorganismi, riducendu cusì a pressione ambientale.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2020

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu