Chì ghjè u culore di i sacchetti di plastica degradabili in circulazione?

Chì ghjè u culore di i sacchetti di plastica degradabili in circulazione?

"Allora dimmi, induve duverebbe cumprà?" In una tenda di l'alleanza di l'alimentariu specializata in snacks, l'impiegatu hà dumandatu à u ghjurnalista una tale quistione.
L'"Ordine di pruibizione di plastica" hè entrata in vigore u 1 di ghjennaghju di questu annu, ma ci sò parechji prublemi chì circundanu i sacchetti di plastica degradabili. Duranti issi dui ghjorni di visiti à supermercati, farmacie è centri cummerciali, parechji assistenti di vendita dimustranu à i ghjurnalisti i sacchetti di plastica di prutezzione di l'ambiente chì usanu avà, ma i ghjurnalisti anu truvatu chì i segni nantu à sti sacchetti di plastica sò assai diffirenti.
Sicondu l'esperti tecnichi di Ningbo Quality Inspection Institute, a maiò parte di i sacchetti di plastica biodegradabili cumuni in u mercatu sò sacchetti di plastica biodegradabili. Sicondu a definizione di u standard naziunale di sacchetti di plastica biodegradabili, i sacchetti di plastica biodegradabili sò tenuti à esse fatti di resina biodegradable cum'è a materia prima principale, è a rata di biodegradazione hè più di 60%. Per identificà chjaramente, pudete verificà s'ellu ci hè una marca "jj" nantu à u saccu di plastica.
Durante l'entrevista cù certi centri commerciali, supermercati è farmacie, u ghjurnalista hà trovu chì i sacchetti di plastica degradabili usati in u mercatu di Ningbo sò diversi.
In Neptune Health Pharmacy, l'impiegatu hà pigliatu un novu rotulu di sacchetti di plastica da u bancone. À u primu sguardu, pare sfarente di prima, ma u standard di implementazione di sacchetti di plastica ùn hè micca GB/T38082-2019, ma GB/T21661-2008.
In a tenda di cunvenzione Rosen, l'impiegatu hà dettu chì tutti i sacchetti di plastica degradabili utilizati in a tenda sò stati rimpiazzati, è si pò truvà chì ùn ci hè micca una marca "jj" nantu à i sacchetti di plastica utilizati.
In seguitu, durante una visita à altri supermercati è farmacie, u ghjurnalista hà truvatu chì i cosiddetti sacchetti di plastica di prutezzione di l'ambiente chì sò usati in i magazzini sò marcati cum'è (PE-LD)-St20, (PE-HD)-CAC 0360 ... I normi di implementazione stampati nantu à sti sacchetti di plastica sò ancu diffirenti.
Sicondu statistiche incomplete, ci sò più di deci tipi di cosiddetti "sacchetti di plastica degradabili" chì ponu esse compru in Ningbo attualmente, ma a maiò parte di elli ùn anu micca u logu "jj", nè aduttà u standard naziunale prescrittu. per i sacchetti di plastica biodegradabili, è ancu certi sacchetti di plastica chjamati ecologichi sò vuoti senza logu.
In più di i "sacchetti di plastica degradabili" chì circulanu offline, assai cummircianti vendenu ancu "sacchetti di plastica degradabili" in Internet, trà i quali parechji cummercianti consegnanu merchenzie da Ningbo. Tuttavia, dopu à cliccà nantu à a pagina di dettagli di u produttu, si pò truvà chì ancu s'è "sacchetti di plastica degradabili" è "sacchetti di plastica di prutezzione di l'ambiente" sò scritti in a barra di titulu, ùn ci hè micca logu "jj" nantu à i cosiddetti sacchetti di plastica degradabili. venduti da i cummercianti.
In quantu à u prezzu, u prezzu di ogni affari hè ancu assai diversu. U prezzu di ogni "saccu di plastica degradabile" hè generalmente da 0,2 yuan à 1 yuan, è u prezzu varieghja secondu a dimensione di u saccu di plastica. U prezzu di sacchetti di plastica degradabili venduti in linea hè più prezzu, è u prezzu di 100 sacchetti di plastica cù una dimensione di 20cm × 32cm hè solu quellu di 6,9 yuan.
Ma vale a pena nutà chì u costu di pruduzzione di sacchetti di plastica degradabili hè più altu ch'è di i sacchetti di plastica ordinariu. In generale, u costu di sacchetti di plastica degradabili hè di circa 3 volte quellu di i sacchetti di plastica ordinariu.


Tempu di Postu: 07-Jan-2021

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu